Spojovani stringu FVE

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Květen 19 18:18:05 CEST 2024

Já mám takto paralelně 8 stringů. A 5 východ 3 západ. Výkon v poledne
nikdy nepřekročil 80% součtu výkonů. Takže proudově to sedí. Já mám
každý string jištěný samostatnou pojistkou. Jednak budu moct měřit co
který dává a v případě problému snadno jeden vypnu. Takže já bych to
spojil paralelně, ale až doma (stačí asi jen +.

Pokud ten měnič není blbý, tak si prostě vezme maximálně těch 12A a pak
se začnou panely odlehčovat. Ale napětí naprázdno to nepřekročí, takže
by problém neměl vzniknout.

Martin Záruba