Jak merit supercapy? A co s nimi?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 19 15:23:56 CEST 2024

 Rozebíral jsem nějaké E-cigarety.
Zjistil jsem, že ve značce Elfbar 600 jsou Li-pol accu, které jsou
"plnohodnotné", na testeru se chovají mravně.
Měl jsem totiž pár Li-pol z jiných značek, které nešly pořádně dobít a v
malých koptérkách, kde je používám nefungovaly.
Tyhle články z Elfbar 600 se chovají jako jiné "pytlíčky" li-pol s tím
rozdílem, že v e-cigaretách jsou válečky.

Ale dnes jsem narazil na e-cigaretu ( viz. příloha ) , ve které je supercap.
Po rozebrání měl 4,28V  a zkoušel jsem z něj bez problému odebírat 25A.
Bohužel na něm není žádný popis ve stylu jeho kapacity, nebo napětí..
Vzhledem ke změřenému předpokládám, že bude na 5V a kapacita se dá změřit..

Jen pro zajímavost, co za "skvosty" je ukryto v jednorázových cigaretách.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>