kopirovanie motivu dosky v Kicade

Sobota Květen 18 23:02:47 CEST 2024

Prvni vec je, ze ve schematu se nic nekopiruje, udela se blok a ten se
pouzije v pozadovanem poctu instanci. Tady to funguje skvele.
Na PCB bych udelal jeden blok, a pro 16 ks bych teda zkopiroval spoje
nasazel tam soucastky, predem vhodne umistene v rastru, asi bych si k
takove nudne praci musel koupit lahev whisky ;-)