kopirovanie motivu dosky v Kicade

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 18 22:53:43 CEST 2024

No tak to je potom nejlepší s jedním blokem ve schematu udělat desku
jakoby pro jeden blok, rozkopírovat ve schematu a očíslovat,
rozkopírovat přes "Speciální koláž" na desce a dát synchronizovat schéma
z desky. A určitě si to napřed zkusit na něčem malým.

Ta složitost s tou zpětnou synchronizací je proto, že součástky mají
kromě referencí ještě nějaký UID, který po podobných operacích neseděj.

Další alternativa by byla, udělat Py skript, kterej podle jednoho bloku
rozmístí součástky bloků dalších a pak běžným ctrl+C/V rozkopírovat spoje.

Zajímalo by mě, jestli k tomu Py je nějaká pořádná dokumentace, našel
jsem jen jakýsi automaticky vygenerovaný výpis. Takže jako efektivnější
vyšlo inspirovat se z jiných skriptů.

PH