Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Sobota Květen 18 20:45:50 CEST 2024

Dobrý den,

To bude něco takového. Narazil jsem na to u kamarádky, která dělá nehty.
Věnovala mi jednu lahvičku,  když jsem zjistil, jak se s tím perfektně
lepí, tak jsem si jich objednal dalších 10 ;-)

https://a.aliexpress.com/_EIuZbkf

S pozdravem,
--
 Ales Filip