Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Květen 17 15:08:01 CEST 2024

Mne sa to teda vobec nezda..

-cela popisana manipulacia pri tom, ako koleso neodmontujete, bude
myslim stiesnena a neprakricka. Uz len "otvorenie" plasta z jednej strany.
-faza "za mokra" bude trvat, dovolim si povedat, 0 casu pri pouziti
vulkanizacnho lepidla. Kym rovnomerne nanesiete lepidlo na celu plochu,
miesto, kde ste zacali, uz bude zavadnute. Ine, ako vuklanizacne
lepidlo, by som nepouzival.
-ak by ste aj mali nejaky cas, ked sa dotknu dve gumy, budu mat
tendenciu sa drzat, nemyslim, ze budu ochotne sa dat posuvat do spravnej
polohy
-pre spravne zvulkanizovanie je potrebny tlak na lepene miesto,
nemyslim, ze toto dosiahnete v dostatocnej kvalite po celej lepenej ploche
-pri zacati dofukovania sa zas budu mat oba konce tendenciu zo seba vyvliect

Ak by sa to aj nejak podarilo, su tu dalsie rizika:
-ked menite dusu po pichnuti, budete vediet kvalitne skontrolovat plast,
ci v nom neostalo nieco zapichnute?
-ak netrafite spravny presah, teda obvod duse nebude zodpodeat spravnemu
obvodu, vznikne hrca, ktoru pri jazde zrejme budete citit. Nevyvazenie
vznikne z principu.

Otazka na zaver, nemam skusenost s elektrokolobezkou. Co je narocne na
odmontovani kolesa? V porovnani so zamyslanou procedurou lepenia duse je
to tak casovo nevyhodne?

miro