OT: Kompresor 24V/12V na nafukovani i vyfukovani mice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 18 17:23:56 CEST 2024

Připojil bych to na vysavač.
Minimálně jako pokus, jak moc to pomůže a jestli podtlak je to správné a
bude to stačit/vyhovovat.
Adaptér na hadičku buď 3D vytisknout, nebo rychleji tam jenom narvat
špunt nebo dřevěný kolík s dírou pro vhodnou hadičku.

PL