OT: Kompresor 24V/12V na nafukovani i vyfukovani mice

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 18 17:05:46 CEST 2024

On Sat, 18 May 2024, ajtservis wrote:

> ja myslim, ze tudy cesta nevede.
> max podtlak je dany nadmorskou vyskou, takze proti moznemu tlaku je to proste
> malo ? :-)
> pouzit na vyfukovani vetsi jehlu/prumer co to snese a dusledne uplatnit tlak
> ven = zatizit co to pujde a kym to pujde. dobre je i rolovat, nasilim.
> t.

No ja to budu vyfukovat na nulu, takze zadny realny podtlak v tom vyrabet
nebudu, jen potrebuji rychleji vyhnat vzduch ven. Ta vec kdyz se sfukuje
tak postupne klesa tlak a pak uz se to vyfukuje pouze vahou toho plaste
ktery vytvari malinky pretlak. Takze bez zatizeni necim se to vyfoukne
v podstate v nekonecnu. Kdyz se mi podari snizit tlak na vystupu o 50kPa
tak ten vzduch vyleze ven za par minut.