Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Květen 17 20:16:36 CEST 2024

Řekl bych že máte příliš nerealisticky zadané Q indukčností a
kondenzátorů. Charakteristika tak vychází lépe než bude v reálu. Já bych
dal u cívek tak 50 a u kondenzátorů tak 200. Charakteristiku i hodnoty
součástek lze v určité míře měnit zadáním zvlnění v propustném pásmu.
Tak můžete doladit hodnoty součástek aby byly blízko vyráběných řad hodnot.

     Martin.