Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Květen 17 10:38:20 CEST 2024

Zdravím,

Díky za tip. Zkouším ten Elsie a nevypadá to špatně.

Pro schéma: https://www.rajce.idnes.cz/pkorensky/album/gpsdo/1635458845

to kreslí průběh:
https://www.rajce.idnes.cz/pkorensky/album/gpsdo/1635458861

Což by docela šlo, na 1. harmonické je útlum -36dB.
Variace hodnot metodou MC v rámci té 10% tolerance:
https://www.rajce.idnes.cz/pkorensky/album/gpsdo/1635459635

Akorát nevím, co všechno jsem tam ještě zapomněl zadat :)

Zdraví PavelK