Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Květen 17 19:17:57 CEST 2024

Zdravím,

díky za odpověď i když mně moc nepotěšila.
Vektorový analyzátor nemám, ale je fakt, že nějaký nanoVNA by se mi do
dílny asi hodil (nasypat finance do velkého spektrálního analyzátoru s
tracking generátorem se mi moc nechce, je to sice sexy přístroj a člověk
vypadá hrozně chytře když ho má na pracovním stole, ale potřeboval bych
ho tak asi 5x za život :) ).

Ale nejspíš tam vrazím ten SCLF-10+ co už mám. Sice stojí skoro 300 Kč,
ale ušetřím si starosti, je to monolitické a ti lidé z MiniCircuits asi
vědí jak to udělat správně.

Zdraví PavelK