Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Pátek Květen 17 17:06:42 CEST 2024

Myslím, že PH šlo o to, že nechce sundávat kolo. Ale i tak bych raději než tuhle
šaškárnu duši vytáhl zpod pláště, zalepil záplatou, vrátil.

To s tou trubkou není potřeba, bohatě by stačilo - a bylo úspěšnější - zmáčknout
naplocho mezi dvě destičky. I kdyby ze trochu slepila, tak se při nafukování tlakem
vzduchu zas rozlepí. Ale tak jako tak bych myslel, že to s tou trubkou nepůjde,
protože při nafukování se to spíš rozjede od sebe, než že by to v trubce samo od
sebe zůstalo a roztahovalo se jen radiálně proti trubce.

A ještě by taky bylo potřeba zevnitř duše na tom lepeném překryvu odmýt "aseptický
klouzek", aby tam to lepidlo vůbec chytlo.

(a potvrzuju, dávat větší duši do pláště je dost běžné, zejména u supermarketových
kol)

D.O.