CO laser

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pátek Květen 17 15:24:33 CEST 2024

Tak moc jsem neměl čas dneska experimentovat, ale problém byl asi v tom
že paprsek buď u čočky nebo v díře ke zrcátku svítil na hramu a tím se
dvojil a dělal tento hezký efekt. V pondělí odzkouším pálení, poskládám
to co jsem musel rozdělat okolo a zkusím něco pálit. Teď testování bodu
vypadá dobře

JL