Re: trasování puku a hráčů

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 21:07:37 CEST 2024

Ten systém Tamara je pasivní  a pracuje tak, že sledovaný objekt nic
nevysílá ale ovlivňuje šíření, fázové změny a odrazy  signálu.  A podobně i
ostatní radarové systémy sledující cíl na kterém není žádný TX ani RX . To
pro ten puk nelze dobře použít vzhledem k dalším objektům v blízkém okolí.
Narozdíl od prostoru na nebi.

U toho puku  je systém aktivní, ten cíl zpracovává  známé signály zvenčí
pomocí přijímače podobně jako systém Loran - předchůdce GPS.