Re: trasování puku a hráčů

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 21:01:52 CEST 2024

Byl jsem na vojně u protiletalovych raket.V raketě byl jen jednoduchý
přijímač,raketa se řídila ze  země na základě informace z radaru o poloze
cíle a rakety. Nebylo cílem se přímo strefit, ale jen bouchnout pokud možno
blízko toho letadla.To mělo k sestřelen stačit. Dělostřelecká munice žádnou
elektroniku neměla, kanonove dvojce 30mm se ridilo radarem jen  s korekci
na teplotu a vlhkost vzduchu. Je to ale už 45 let,teď to bude asi jinak...