Re: trasování puku a hráčů

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 14:08:40 CEST 2024

Tj. je to opacne nez gps, puk je jednoduchy majacek? A konfigurace
'okolo ledu' jakakoli tri a vicebodova, dokonce ani nemusi byt presna a
staci pocatecni kalibrace puku, tj. umistit pred zapasem na 'ideove
spravna mista' a centralni mozek hokejlidstva uz si to prebere?
Prijimace by ale musely mit zcela synchronni cas, ne?

J.