Re: trasování puku a hráčů

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 10:46:01 CEST 2024

Zajímavá otázka je, jestli to s tím že vysílá svoji polohu, je pravda,
nebo jen zjednodušení. Protože tam taky píšou, že na jedno nabití vydrží
trvale fungovat několik let.

Obecně by mělo stačit, že naváže spojení přes to BT, bude pravidelně
posílat cokoli a přijímače okolo změří přesné časy příchodu paketů.
Zbytek je ta matematika, tedy hyperbolická nevigace jako u Tamary nebo GPS.

PH