Re: trasování puku a hráčů

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Květen 16 10:13:28 CEST 2024

Asi to funguje podobně jako radarový systém TAMARA. Prostě je za tím
matematika. Před léty jsem dělal něco podobného s moduly UWB Decawave's
DW1000. Mělo to spotřebu asi 100mA, přesnost nic moc (tak zhruba
decimetry), a dosah do 40m. Zřejmě už to je teď vymakanější. Ale moc
bych tomu nevěřil, dneska jsou to spíš bezobsažné marketingové kecy než
skutečné technické parametry.

Mrazík