GSM repeater

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 13 17:26:55 CEST 2024

Už se to tu asi řešilo, ale dneska se mě kamarád zeptal jak posílit
slabý GSM signál na chatě. Že prý na něj v T-Mobile koukali jako na blázna.
Já bych mu poradil pořádnou anténu a starý mobil s konektorem na ní. Ale
koukal jsem na web a bývalá Tesla Hloubětín vyrábí nějaké repeatry se
zesilovačem. Protože vím, že před časem dělali vysílače a příslušenství
pro GSM, soudil bych, že by to mohlo fungovat.
Potřeboval bych, kdyby se někdo ozval s osobní zkušeností. Třeba jestli
je nutné hnát na místo instalace někoho se spektrákem a tak.

Mrazík