RE: OT: Tlumení do pantů dveří

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Květen 12 19:01:17 CEST 2024

Díky za rozšíření znalostí. J

Podobně využívám zbytky cyklistických duší. Samozřejmě v menším měřítku.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, May 12, 2024 2:16 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Stará auta mívala duše. A i ta občas jezdí do servisu.
Stejně občas někdo použije duši k nouzové opravě, když nechce vyhodit plášť, který ale nelze dobře zalepit.

Mám autoduší několik. Stříhám z nich kroužky, čím vzniknou skvělé velké a trvanlivé "gumičky" na stažení krabice a podobně.
A vysekávám, stříhám nebo na laseru řežu z nich tvarová těsnění.
Ta opravdu vydrží, a to i na slunci.
To řezání laserem je třeba dělat venku a s bočním ofukem, aby zplodiny nešly na laserovou hlavu.
Smrdí to jako čert. A to nikoli obrazně, ale doslova, protože je v tom síra.

Gumu z autoduší už jsem už použil na mnoha různých místech.
Je to můj oblíbený konstrukční materiál.

PL