Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 12 14:15:39 CEST 2024

Stará auta mívala duše. A i ta občas jezdí do servisu.
Stejně občas někdo použije duši k nouzové opravě, když nechce vyhodit
plášť, který ale nelze dobře zalepit.

Mám autoduší několik. Stříhám z nich kroužky, čím vzniknou skvělé velké
a trvanlivé "gumičky" na stažení krabice a podobně.
A vysekávám, stříhám nebo na laseru řežu z nich tvarová těsnění.
Ta opravdu vydrží, a to i na slunci.
To řezání laserem je třeba dělat venku a s bočním ofukem, aby zplodiny
nešly na laserovou hlavu.
Smrdí to jako čert. A to nikoli obrazně, ale doslova, protože je v tom síra.

Gumu z autoduší už jsem už použil na mnoha různých místech.
Je to můj oblíbený konstrukční materiál.

PL