Re: OT:První faktura od ČEZ s FVE

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 21:16:51 CEST 2024

Ja mam baterku jen 9.5 kWh, kdyz sviti tak je na 95% nabita uz v 11 hodin
dopoledne a pak to jde vsechno k CEZu do te virtualni baterky. Dva moduly
baterky, tedy asi 5 kWh , by se mi racku jeste vesly, stoji ted 20 000 Kc
za jeden. Musim to nejak zkusit propocitat, jestli by se to vyplatilo,
pocitove ale asi ne.
Ja jsem 12 Kc za kWh pocital jen na energii, kterou jsem od CEZu skutecna
odebral, ale zahrnul jsem do ceny i cenu za tu virtualni baterku, to
samozrejme neni uplne dobre.
Nemam ted cas se detaily zabyvat, zkusim nejake detailni vypocty pozdeji.
Jedine, co jsem udela hned ze jsem snizil mesicni zalohy z 4200 Kc na 3000.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

čt 9. 5. 2024 v 21:01 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>