Re: [OT] patkové písmo --> Re: etalon napatia

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 14:43:09 CEST 2024

Já jsem 25 let pracoval u firmy, kde bylo nařízeno používat
bezpatkové písmo Ariel pro všechny dokumenty.  Cokoliv napsané patkovým
písmem se mi od té doby zdá nějaké nepatřičné, spíše "literální ".

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW