etalon napatia

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Květen 9 12:38:33 CEST 2024

Zdravím,

No já nevím jak se to učí dneska, ale za mých mladých let se diplomky
psaly na stroji a ten měl pokud mně pamě» neklame jediné písmo a to bylo
patkové.
A kdyľ se tak nad tím zamyslím, tak větąina vědeckých publikací
uveřejňovaných na Netu je psaná také patkovým písmem.
Namátkou:
https://arxiv.org/pdf/2209.15259
https://arxiv.org/pdf/2312.09329
https://arxiv.org/pdf/2405.05234
https://arxiv.org/pdf/2405.03819

Ale nevím, nejsem odborník na typografii.

Zdraví PavelK