Re: JAk počítat vnitřní odpor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 6 16:12:29 CEST 2024

To iniciační nabíjení se snad dělá proto, že se tam na rozhraní
anoda/elektrolyt má zformovat nějaká vrstva, která pak ovlivňuje další
životnost baterky.

A ke zvednutí nad nastavených 3.35V tedy pak doufám v praxi nedojde. To
snad moje distribuovaná BMS ošéfuje (pokud tam neudělám nějakou botu při
programování).

PL