Rozborka telefonu - vymena FLASH

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Květen 6 13:43:51 CEST 2024

libovolný ešop se ssd.

mlc opravdu už nemají 3 úrovně (tj 2 nad nulou jako kdysi za doby svéího
vzniku), ale X bitů (to jsem předtím poplet, bity a úrovně).

TLC má dnes 8 úrovní místo 4 (půvedně TLC znamenalo 3 nad nulou) , tj má
dnes 3 celé bity.

U některých je na tom MLC lépe, u některých hůře než TLC. Ale ten posun
významu mně jako pamětníka dost zarazil.

Kdysi mít MLC bylo lepší než TLC, dnes je to sázka do loterie, asi
záleží na věku příslušného markeťáka.