Re: OT: Výběr nabíječky mobilu do auta

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Květen 6 12:53:02 CEST 2024

Ahoj,

v čínských vodách existuje třeba výrobce baseus, který dodává to co je na produktu napsáno. Pochopitelně ty nabíječky nestojí dvacet korun, ale když je tam napsáno 30W, tak to znamená 30W dlouhodobě a tak. https://www.aliexpress.com/w/wholesale-baseus.html
Ceny jsou pak srovnatelné s tím, co se prodává tady.

Jinak moc nemohu sloužit, mám v autě několik USB-C zásuvek, takže řeším jen dráty.

Jindra

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
Komu: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 6. 5. 2024 11:00:30
Předmět: OT: Výběr nabíječky mobilu do auta
Dobrý den,

v sobotu mi odešla už druhá nabíječka mobilu do zásuvky v autě.  Tentokrát to byla taková bez USB -A  konektoru, vede z ní přímo kabel s USB-C do telefonu.  Nabíječku tam nechávám zapnutou pořád,  zásuvka 12V se u mého auta vypíná, pokud není nastartováno.
Rychlé nabíjení mám na mobilu vypnuté, protože se při navigaci mobil strašně hřál, když byl připojen přímo do USB zásuvky v autě.
Pro připojení k Android Auto teď používám tuhle krabičku : Carlinkit 5.0 - CPC200-2Air, funguje to úžasně, sotva nastoupím do auta, všechno se hned připojí a mobil se ani moc nehřeje.
Problém ale je, že ta krabička obsadí jediný USB port mého auta, takže pro delší cesty potřebuji mobil nabíjet ze standardní 12V zásuvky. Potřebuji tedy  nějakou nabíječku, která tento provoz vydrží.
Nemáte nějaký tip nebo metodu, jak se v těch nabídkách vyznat  a vybrat něco spolehlivějšího ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW