OT: Výběr nabíječky mobilu do auta

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Květen 6 10:57:08 CEST 2024

Dobrý den,

v sobotu mi odešla už druhá nabíječka mobilu do zásuvky v autě.  Tentokrát
to byla taková bez USB -A  konektoru, vede z ní přímo kabel s USB-C do
telefonu.  Nabíječku tam nechávám zapnutou pořád,  zásuvka 12V se u mého
auta vypíná, pokud není nastartováno.
Rychlé nabíjení mám na mobilu vypnuté, protože se při navigaci mobil
strašně hřál, když byl připojen přímo do USB zásuvky v autě.
Pro připojení k Android Auto teď používám tuhle krabičku : Carlinkit 5.0 -
CPC200-2Air, funguje to úžasně, sotva nastoupím do auta, všechno se hned
připojí a mobil se ani moc nehřeje.
Problém ale je, že ta krabička obsadí jediný USB port mého auta, takže pro
delší cesty potřebuji mobil nabíjet ze standardní 12V zásuvky. Potřebuji
tedy  nějakou nabíječku, která tento provoz vydrží.
Nemáte nějaký tip nebo metodu, jak se v těch nabídkách vyznat  a vybrat
něco spolehlivějšího ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW