koroze medeneho vymeniku

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 6 11:01:49 CEST 2024

No jo, teplotní roztažnost vody dokáže divy. Ale to, co popisujete je
chyba návrhu. Tento stav NESMÍ nastat. Musí tam vždycky být expanzka, do
které může roztažená voda utéct. V krajním případě přetlakový ventil.
Bohužel existuje značné množství "takyprojektantů", kteří mají kulaté
razítko a zákazníkovi, který není odborník v tomto oboru vytvoří
hrůzu.......

Martin Záruba