Re: JAk počítat vnitřní odpor

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Květen 6 07:50:21 CEST 2024

ty drátky k článkům jsou docela tenké, je potřeba uvažovat jejich zatížení.

U nás jsou 2x0,5W odpor a na celé té řadě nalepený chladič. Něco přes
0,5A a to topovací dobíjení má omezený výkon. Neřeší to tedy článek,
který je dobitý příliš rychle, to se dozví BMS a omezí proud, tedy
teoreticky a snad. U vybíjení to vypadá že tam žádná ochrana článků
není, celý rack jde do chyby, ale klidně tu slabou pak ještě vybije až
do mínusu, když tam nikdo nepřijde.