Rozborka telefonu - vymena FLASH

mido midosk na gmail.com
Pondělí Květen 6 01:32:44 CEST 2024

Zdravim,
pekne video a ako to jednoducho vyzera, iphony maju vsetky suciastky
vyliate tou hmotou od nepamati, asi koli vlhkosti a trochu aj koli celkovej
homogenite, treba to horucim vzduchom a spachtlickou odstranit ( a dosku by
som predhrieval na cca 120 st.), nasledne vylial okolie fluxom, zdvihol na
240 st. a horucim vzduchom ( cca 350 st. ) prikuril pamat zhora, pinzetou
zdvihol z plosaku ( predpokladam ze mas pevne ruky, inac si to odnesu
suciastky okolo ), pri troche stastia neutrhnes ziadnu "cesticku" (
statistika z 10 tak 2 v prdeli a prichadza na rad 0.02 drot a prepojka,
teda ak sa dotycny spoj da prepojit, plosak je cca 10 vrstvy...), osadit
novu pamat je za odmenu, vid video. Prajem vela stastia, ale pokial si este
taketo nieco nerobil, kasli na to, mikroskop asi nemas, no, mozno ho
nebudes potrebovat. Tak este raz vela stastia,
Michal