koroze medeneho vymeniku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 6 00:34:48 CEST 2024

Měl jsem na mysli buď akumulační nádrž nebo bojler.
Tedy v obou případech je v tom šnekovi otopná voda, což v praxi u topení
je tak někde kolem 2bar.
Ale pokud by to byl bojler, tak v celém objemu už bylo těch až 6bar, a
to už by bylo asi dost,
to by toho šneka mohlo splácnout. Tak by to muselo být z kroužkové hadice.
U mě by to neplatilo, mám tlak zredukovaný na 2.5bar. Ale obecně by to
vadilo.

Na tlaky v desítkách bar by to jistě nebylo to pravé.

PL