ludske rozhrania, zaujimave citanie

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Květen 5 07:47:09 CEST 2024

To není "kdysi", to je například v Regionovách, tam kde je záchod
"kruhový" určený pro vozíčkáře. Teď nevím jestli se to týká jen 3dílné
regionovy a nebo  i dvoudílné. Přesně tam to ovládání několika tlačítky
je (otevřít, zavřít, zamknout) a ještě to tlačítko se symbolem klíče
svítilo nelogicky  - tj když bylo odemčeno, tak svítilo (aby na něj
člověk kliknul) ale většina lidí včetně mě si to vyložila jako že je
zamčeno.  Tohle se tuším v průběhu změnilo.

Ale podobný záchod byl tuším i dalších motorových vozech a jejich
přípojných (842,843).

Petr