Re: JAk počítat vnitřní odpor

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 4 11:59:54 CEST 2024

Po obrácení směru je nutno nějakou dobu počkat a pak použít jen du a di
bez změny směru I.
Další věc je, jaké je rozlišení měření, jestli to má smysl.
A jak se k těm naměřeným hodnotám dojde.
Já bych teda jako základ použil průměrování rychle měřeného Ri. Ale je
otázka, jestli k tomu je vhodný HW.

Zas jsem oživil projekt BMS do koloběžky, že se teda nebude balancovat
plným I, ale jen do 1-2 A, protože se 17 A bylo moc komplikací. Ale
zůstal koncept, kde každej článek má u sebe MCU s 12b ADC, nějaký 100+
kS/s. Ri bych taky chtěl měřit. Ale mám zas složitost, že nebude shoda I
všech článků, takže asi budu od globálního I odečítat Ibal, kterej je u
každého znám. Nebo se bude Ri počítat jen když se nebalancuje. Pozitivum
naopak je, že vybíjení se mění 0,1-1,2C, což by při rozlišení v řádu 1
mV mělo vést na dobré výsledky.

Hlavně bych rád udělal globální sync, aby se Iglobal vzorkovalo
synchronně se všema Ucell.

PH