koroze medeneho vymeniku

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Květen 3 10:13:53 CEST 2024

Ještě dovětek. Výměník voda-voda. Já tam začínám větřit ten problém se zemněním. Možná tam někde, nějak budou téct proudy „tou vodou“ a právě tím se bude ta měď elektrochemicky rozpozštět. Tak asi jako u mě. Ale jak to měřit???

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Friday, May 3, 2024 1:26 AM
To: konfera
Subject: OT: koroze medeneho vymeniku

Dobrý den,

Kdysi tady někdo řešil korozi nějakého a tuším že měděného výměníku pro ohřev vody, na pár místech mu to ten plech prožralo. Prohledávání archivu po marné snaze vzdávám. Rád bych věděl - ten kdo to tehdy řešil, vyřešil to nakonec? Kamarád mi popisoval podobnou korozi u měděného výměníku u TČ voda-voda. Vodou topím taky, už 7 let a ta voda ze studně je dost cítit poděbradkou. Tak jen abych věděl, co mohu jednou očekávat, nebo co s tím mohu preventivně udělat?

Anděl