Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 2 19:58:52 CEST 2024

Tohle jsem taky vypozoroval, proto mám do světla na koloběžku koupenou
půlku LEDek studenou a půlku teplou. Jenom si konečně vzpomenout, že na
to taky chci objednat plošňáky. Už jsem mezitím objednával 3 várky a k
žádný to nepřidal...

Je to zvláštní, většina takových věcí mi dává smysl z hlediska evoluce,
jako třeba kdo se při úplňku nevyspí, má víc dětí:-)
Ale tohle mi smysl nedává, když při tom měsíci neuvidí vlka v křoví.

PH