Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

hw.kaliciak na fn.de hw.kaliciak na fn.de
Středa Květen 1 17:51:32 CEST 2024

Dobry den,

jeden nemenovany miestny dopravny podnik pouziva tiez Bambu Lab na
vyrobu prototypov a chybajucich nahradnych dielov:
https://i0.wp.com/swefuererfurt.de/wp-content/uploads/2024/04/JS25102023_03894.jpg
https://i0.wp.com/swefuererfurt.de/wp-content/uploads/2024/04/JS25102023_03968.jpg
https://i0.wp.com/swefuererfurt.de/wp-content/uploads/2024/04/JS25102023_04045.jpg

R.