Re: Elektromobily - obousměrné DC nabíjení a vše kolem

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 1 16:51:23 CEST 2024

To naprosto chápu. A hodlám to tak udělat taky.

Ještě dotaz: Předpokládám, že přípojku ze sítě máte třífázovou. Pokud
ale (v zimě) nemáte dost vlastního proudu, jak to řešíte, když jste dům
předělal na jednofázový? (pračka, sporák, myčka, vysavač... klidně
najednou a jedna fáze to neustojí.

Martin Záruba