Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 1 13:03:16 CEST 2024

No to jsem samozřejmě zkusil, ale jsem nerozhodný člověk, tak to moc
nefungovalo:-)

Právě proto jsem chtěl něco vyzkoumaného na větším vzorku, nebo  u
někoho dlouhodobě osvědčeného.

Tímto ještě jednou děkuji Wekovi, že jako jediný právě tu druhou
variantu napsal.

PH