Custom LCD pro vláčky -> Re: PIC16F15225 a synchronní sériový port

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 1 11:56:08 CEST 2024

Ano, a v tomto případě se to myslím vyplatilo docela bohatě. Oni to LCD
osazují někdy od roku 2005 do různých ovladačů. Existovala doba, kdy
byla jejich produkce v Evropě téměř monopolní.
A co jsem tak koukal, tak někdo přirovnává tvorbu LCD k pokrokovějšímu
inkoustovému tisku, takže není až takový problém si nechat udělat
vlastní motiv do nějaké konfekční velikosti skla.

P.S. bliká, jen máme každý jiný názor na frekvenci :)