Re: Elektromobily - obousměrné DC nabíjení a vše kolem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Květen 1 09:50:29 CEST 2024

Ja mám instalované dva povely HDO ,jeden na NT, ty časy jsou taky pořád
stejné, a druhý je údajně pro vypnutí dodávky z FVE do sítě,ale tohle zatím
nenastalo. Mám povoleny průtok 6kW a virtuální baterku u CEZu.