BOSE WAVE radio

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 29 09:05:53 CET 2024

Mě jde v podstatě jenom o to, aby moje wifi radio hrálo podobně jako ty
dnešní BT reproduktory. Středy a vysky jsou tím BA3884F vyřešený takže
ještě trochu posílit ty basy. Buď si trochu pohrát s kondenzátory u BA3884F
nebo vyzkoušet třeba toto:

https://electro-dan.co.uk/electronics/bassboost.aspx

Uprostřed je obvod s LMV358.

U Bose rádia, které má skvělé basy by zase mohl pomoci na stredy/výšky
BA3884F. To jsem ještě nezkoušel.