Spektrum gamma zareni, da se zjistit jinek nez fotonasobicem?

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Březen 22 17:31:11 CET 2024

Dekuji za potvrzeni informaci,ze je to i prakticky mozne.

Pouzivam 5 mm CsI(Tl), nektere gamma diody maji 10mm, ale tam je
pravdepodobnost detekce na vyssi energii  s minimalnim rozdilem.

Zustal bych u 5 az max 10mm (kvuli cene krystalu)  CDWO4 ma dvojnasobnou
hustotu.

Nejde mi dosahnout skvele presnosti, ale spolehlive rozlistit v case
ktery prvek zareni vyzaruje z mnoha detekci v nejakem rozumnem case
(minuta ?)

Libor