Identifikace elektromotoru

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Březen 21 15:25:09 CET 2024

690V-asi pozustatek z kopirovane tabulky, kdo vi. Jedine dotaz k prodejci.
U tehle malych velikosti (0.55kW) nebyva 690V bezne.
Treba u Siemense 690V zacina az na 2.2kW.

Bezne motory (i tenhle) se provozuji do ~90Hz.
Otacky vyse jsou na riziko a odpovednost uzivatele.
Pak byvaji zvlastni provedeni na 120Hz a vice.
Treba u Lenze je to rada MF (120-150Hz).
Ale to jsme u jinych, za jine ceny a s jinou dostupnosti.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.