Re: Takový začátečnický analogový dotaz - unipolární napěťový sledovač

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Březen 15 03:00:11 CET 2024

Pozadavek byl 6-14V, coz by melo byt v pohode.

Nicmene, kontrolni otazka, opravdu je toto problem?

Jelikoz pro tento jev by musel byt rozdil impedanci radovy.

Pripojte prosim lab zdroj na vstup toho modulu a zmerte vstupni proud.

Mohlo by se stat, ze ten OZ to neda.

Slavek