Re: Kmitočtový normál - Was:Re: Takový hloupý problém - Eagle

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Březen 2 17:46:56 CET 2024

Já mám rád přesnou referenci na kterou mám pověšený osciloskop, čítač,
DDS signální generátor atd. a přístroje mi nešmajdají s teplotou v dílně.

Ale kdysí jsem to moje zařízení stavěl hlavně proto, že mně to poskytlo
možnost naučit se něco nového. A když už to bylo postavené a měl jsem
možnost to porovnat s kvalitním normálem, tak jsem si to už v dílně
nechal a slouží to dodnes.
Jinak tyhle normály hodně používají pokud vím radioamatéři a pak
nadšencí, co se věnují radio astronomii a podobným koníčkům.

Zdraví PavelK