[MECH] - Nemá někdo tip na kvalitní jehlové pilníky ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Neděle Červen 30 23:45:41 CEST 2024

Zdravím,

Vzhledem k tomu, že v rámci mého víkendového projektu jsem byl nucen
vrtat a ručně vybrušovat 24 atypických děr v zadním panelu jednoho mého
bastlu (24x banánkový konektor na panel), zjistil jsem při tom úmorném
vedru v dílně, že moje sbírka jehlových pilníků je poněkud patetická a
že budu muset opatřit něco jako opravdové profesionální jehlové pilníky.

Nemá někdo tip na firmu vyrábějící opravdu kvalitní pilníky ? Něco jako
je Knipex v oblasti kleští. Aby to jednoduše fungovalo a vydrželo.
Zkoušel jsem strejdu Googla, ale moc to nepomohlo. Jsou tam fůry odkazů
na různé sady za 150 - 200 Kč, ale nic z toho na mně nedělá dojem, že by
to vydrželo a celkově to budí dojem, že by to raději zpívalo než pilovalo.

Díky za jakýkoli tip

PavelK