lion

Neděle Červen 30 19:05:41 CEST 2024

Jestli to nebude tím, že pokud chytí baterka, tak je ještě při síle.
Když se snažíte ten samý efekt udělat na baterkách po konci životnosti,
vnitřní odpor bude podstatně (možná i řádově) větší a proud do zkratu
náležitý efekt neudělá, případně ta chemie v baterce je tak unavená, že
to ani pořádně neblafne.

Anděl