lion

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červen 27 15:29:33 CEST 2024

Modelarske baterky nemaju pevne obaly ( a ani baterky z mobilov a pod ...)
Mnohi modelari skladuju svoje baterky doma v takychto a podobnych
krabickach,

https://www.armysurplus.sk/debna-municny-plechova-siroka--velka--original

niekedy aj vystlanych zvnutra a rozprepazkovanych napr nehorlavymi doskami
CEMVIN

Da sa najst vela videi, co spravi baterka na volno a co spravi, ked je
zavreta v takejto, alebo inej vhodnej  krabici
Pouzivaju sa  aj "prenosne kovove pokladnicky" a pod.

Dodo

št 27. 6. 2024 o 13:21 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):