Re: Obdélníkové pixely

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Červen 30 18:23:14 CEST 2024

Rád bych odpověděl přímo p. Pouchovi, ale první maily vlákna  už mám smazané. A z archívu konference se zřejmě odpovědět nedá. Tak píšu sem.

Nepoužívám vektorový editor (asi to malujete v tom), ale v GIMPu by to tak nějak řešitelné bylo. Při zakládání nového obrázku lze zvolit velikost v délkové míře [např. v mm] a (v pokročilých volbách) různá rozlišení X/Y. Pak je samozřejmě nutné vypnout "zobrazování bod na bod", jinak by se to na monitoru malovalo šišaté. No a pak se maluje tak, jak to má vypadat. Ale pozor, samozřejmě nelze namalovat čtverec 80x80 bodů (to je obdélník),
ale čtverec 30x30 mm.
Výsledkem pak snad je to, co by se vám hodilo.

Takže v použitém editoru bych hledal nějakou obdobu tohoto GIMPovského nastavení.
P.